balloons
   

WinkelwagenWinkelwagen

cart  
Aantal artikelen 0
Totaalprijs € 0,00
   
Phone

Klantenservice 010 483 58 58  |  Mail ons

Home Honden Katten Knaagdieren Vogels Veevoeder Vissen Reptielen Diepvries Dierendrogist Aanbiedingen Nieuw

VEEL GESTELDE VRAGEN



BESTELLEN

 

Ik kan niet vinden wat ik zoek.

Op onze website staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vind u terug bij elke productgroep. Mocht u het product na invoer in de zoekbalk nog niet gevonden hebben kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

 

Ik mis iets in het assortiment.

Zoekt u een producten wat wij niet in ons assortiment hebben? Breng ons dan op de hoogte! Wellicht kunnen wij het product opnemen in ons assortiment.

 

Wat is de geldigheid van prijzen en aanbiedingen?

Alle prijzen en aanbiedingen zijn geldig tot publicatie van een nieuwe prijs of tot het moment van verwijdering van de aanbieding van de website, tenzij voor een bepaalde prijs of actie een geldigheidsperiode is afgegeven. Uiteraard blijft de prijs die vermeld werd op het moment van bestellen geldig voor reeds geplaatste bestellingen. Voor alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

 


BEZORGEN EN VERZENDEN

 

Wat zijn de bezorg en verzendkosten?

In de regio Rotterdam wordt uw bestelling bezorgd met de eigen bezorgservice van Diertotaalservice of door pakketdienst DPD, hiervoor wordt €2,95 berekend. Buiten ons bezorggebied, binnen Nederland, wordt uw bestelling bezorgd door pakketdienst DPD. De bijdrage in de kosten voor het verzenden bedragen is €2,95 voor max.60kg (2 pakketten). Buiten Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land en het gewicht. Deze kosten kunt u bij ons opvragen. Voor België zijn de verzendkosten €4,95 voor maximaal 30kg.

 

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem in dat geval telefonisch contact op met ons via 010-483 58 58 op maandag tot en met vrijdag van 09:00-14:30 uur of per e-mail info@diertotaalservice.nl.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Diertotaalservice bezorgd bulk bestellingen binnen het bezorggebied Rotterdam zoveel mogelijk volgens het bezorgschema. Bekijk hier het bezorgschema. Diertotaalservice streeft er naar om binnen 7 dagen uw bestelling te bezorgen.
Bij verzendingen via pakketdienst DPD ontvangt u de bestelling binnen 2 werkdagen. Mocht u na 3 dagen nog geen bestelling hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen met ons via 010-483 58 58 op maandag tot en met vrijdag van 09:00- 14:30 uur of per e-mail info@diertotaalservice.nl

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?

Het kan voorkomen dat uw bestelling niet juist aankomt. Neem in dit geval altijd contact op met ons. Wij zullen dan ons best doen om tot een passende oplossing te komen. U kunt binnen 14 dagen de bestelling retour sturen.

Om van uw herroepingrecht gebruik te maken, dient u telefonisch contact op te nemen met Diertotaalservice op 010-483 58 58 of een e-mail te sturen naar info@diertotaalservice.nl  Vermeld hierbij altijd het order of factuurnummer anders kunnen wij de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Als u de bestelling wilt retourneren dient u altijd contact met ons op te nemen per e-mail of telefonisch.

De retour gezonden producten dienen redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd, schoon en zonder gebruikssporen op de oorspronkelijke wijze verpakt in onbeschadigde verpakking en compleet met onder andere de bijgeleverde documentatie, snoeren e.d. te worden geretourneerd. Indien retour gezonden producten niet voldoen aan deze eisen, dan kan Diertotaalservice hetzij een redelijke vergoeding in mindering brengen op het terug te betalen bedrag voor het weer verkoop geschikt maken van het retour gezonden product (herverpakken, aanvullen met ontbrekende onderdelen).

 


BETALEN


Welke betaal mogelijkheden zijn er?

U kunt betalen per vooruitbetaling via iDEAL (internetbankieren) of overschrijving. Achteraf betalen is mogelijk via AfterPay. Bij bezorging door eigen bezorgdienst Diertotaalservice kunt u ook bij aflevering betalen met pin of contant.

 

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?

Mocht er na de verwerking van uw retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvangt u hierover bericht en streven wij ernaar het bedrag binnen 14 dagen terug te storten op uw rekening.

 

Kan Diertotaalservice garanderen dat betalen met iDEAL écht veilig is?

iDEAL betalingen zijn gebaseerd op internetbankieren. De beveiligingstechnieken voldoen aan strenge eisen. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.

 

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?

U kunt een iDEAL betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces krijgt u het verzoek om akkoord te geven voor een betaling aan Diertotaalservice. Nadat u dit hebt gedaan, is de bestelling een feit en kan de betaling niet meer ongedaan worden gemaakt.

 

iDEAL werkt niet.

Diertotaalservice maakt gebruik van de dienst van iDEAL om betalingen te verwerken. Diertotaalservice is voor deze dienst zelf niet verantwoordelijk. Mocht er iets mis gaan met uw betaling verwijzen wij u graag door naar de desbetreffende bank.

 

Kan ik in termijnen betalen?

Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

 

Ik wil een kopie van mijn factuur.

Wanneer u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u hier een factuur van. Deze factuur voldoet aan alle eisen om in uw administratie verwerkt te worden. Mochten er toch specifieke vragen zijn over de factuur dan kunt u contact opnemen met ons. Stuur uw verzoek per e-mail info@diertotaalservice.nl of bel naar 010-483 58 58.

 

Heb ik garantie?

Diertotaalservice hanteert fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie verschilt per fabrikant en vindt u terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

 


PERSOONLIJK ACCOUNT


Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op “wachtwoord vergeten” wanneer het inloggen niet lukt. U krijgt dan een e-mail toegezonden naar het e-mail adres dat u heeft opgegeven met het wachtwoord. Het kan voorkomen dat de e-mail met het wachtwoord aankomt in de spam inbox. Waar u de spam inbox kunt vinden ligt aan het e-mail programma. Hieronder vindt u een uitleg van de 3 meest voorkomende email programma’s.

 

Outlook:

Aan de linkerkant ziet u onder “alle email items” de map “ongewenste email” staan. Als u daarop klikt kunt u de e-mail zien die niet door de spam instellingen in de inbox komt.

 

Gmail:

Aan de linkerkant van G-mail vind u alle mappen die u heeft aangemaakt. Hier moet ook de map “spam” bij staan. Het kan voorkomen dat u onderaan op het tabje moet klikken om alle overige mappen te openen om de map “spam” te vinden.

 

Hotmail:

Aan de linkerkant van Hotmail ziet u onder het kopje “mappen” de map “ongewenst” staan.  Hier kunt u waarschijnlijk de mail vinden met het wachtwoord.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb een ander email adres.

Als u uw wachtwoord kwijt bent en het e-mail adres dat u heeft opgegeven niet meer in gebruik is dan kunt u het beste een e-mail sturen met uw persoonlijke gegevens (naam, oude email adres en eventueel een ordernummer van een oude bestelling) Dan kunnen wij het e-mail adres wijzigen in uw nieuwe e-mail adres en een nieuw wachtwoord toesturen. U kunt de gegevens sturen naar info@diertotaalservice.nl

 

Ik wil mijn gegevens veranderen.

Als u ingelogd bent dan kunt u bij een nieuwe bestelling uw gegevens wijzigen. Dit geldt echter niet voor uw e-mailadres. Als u een ander e-mail adres wilt doorgeven dient u contact op te nemen met ons per e-mail: info@diertotaalservice.nl of telefonisch: 010-483 58 58. 

 

Ik wil mij afmelden van de nieuwsbrief.

Wanneer u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief loopt u veel leuke acties en kortingen mis. Als u toch besluit om zich af te melden voor onze nieuwsbrief kan dat op de volgende manier:

Rechts onderaan op de homepage van Diertotaalservice staat een aparte kolom voor de nieuwsbrief. Hier kunt u zich aan of afmelden voor de nieuwsbrief.

 

 

KLACHTEN OF VRAGEN

 

Heeft u een klacht of vraag dan kunt u contact opnemen per e-mail op info@diertotaalservice.nl  U kunt ook telefonisch contact opnemen op telefoonnummer 010-483 58 58.  Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 14:30 uur.

 

 

paymethods